- Skargi i wnioski wnoszone do Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych na podstawie art. 227 Kpa. oraz na podstawie art. 241 Kpa, przyjmowane są:
- osobiście na piśmie w godzinach pracy Urzędu wyłącznie w Kancelarii Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Warszawa ul. Stawki 2;
- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 01-193 WARSZAWA - za pośrednictwem faksu na numer: 22 531 03 01;
- za pomocą poczty elektronicznej na adres kancelaria@giodo.gov.pl oraz poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą w ramach Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub elektroniczną skrzynkę podawczą Biura GIODO.
- ustnie do protokołu w siedzibie Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych w godzinach pracy Urzędu
- W sprawach skarg i wniosków wznoszonych na podstawie art. 227 Kpa. oraz art. 241 Kpa. wyznaczona osoba przyjmuje obywateli w każdą środę w godz. 09:00 - 10.00.
Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. nr 5 poz. 46) oraz przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2006 r. poz. 23).
Uwaga: przedstawiona procedura nie dotyczy skarg wnoszonych i rozpatrywanych w sprawach wykonania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających z art. 12 pkt 2 ustawy o ochronie danych osobowych.