Skargi i wnioski
Podmiot udostępniający: | Zespół Rzecznika Prasowego Biura GIODO | |
Wytworzył informację: | Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych | 2016-04-14 |
Wprowadził‚ informację: | Aleksandra Lutomska | 2016-04-20 14:04:13 |
Ostatnio modyfikował: | Aleksandra Lutomska | 2016-06-13 13:17:51 |
Skargi na działanie jednostek organizacyjnych Biura GIODO nie mogą być składane w formie ustnego telefonicznego przekazu. Procedura stosowana w tym zakresie wynika bezpośrednio z przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46) oraz zarządzenia nr 9/2016 Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.